Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1255
Title: | МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ УЧНІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА |
Authors: | Ревенчук, В. В. |
Keywords: | майстерність виконавська майстерність формування музично- виконавської майстерності |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя |
Abstract: | Стаття присвячена розкриттю складної психолого-педагогічної та мистецької проблеми – формуванню музично-виконавської майстерності учня у процесі його навчання у початковому спеціалізованому навчально-мистецькому закладі. Серед проблемного кола питань, що розробляються вченими з означеної проблеми, виокремлено ті, що стосуються музично-виконавської підготовки у класі музичного інструмента, а саме: особливостей сприймання й відтворення учнем мелодії, усвідомлення ним специфіки інструмента та розуміння важли- вості виконавських засобів вираження для передачі художнього змісту музичного твору. Акцентуються завдання, які стоять перед викладачем музично-виконавського класу, для досягнення учнем певного рівня виконавської майстерності: вихован- ня мотивації до підвищення виконавського рівня та спрямування уваги на передачу художнього змісту твору, забезпечення логічної послідовності у набутті учнем виконавськими уміннями й навичками, формування дбайливого ставлення до нотного тексту та недопущення неточностей у грі, усвідом- лення важливості психологічної зібраності у процесі виконання музичного твору, активізація музичного мислення, навчання навичок релаксації у виконавському процесі. Підкреслюється необхідність цілеспрямованого педагогічного керування проце- сом формування музично-виконавської майстерності учня та спрямованості практики початкового музичного навчання на творчу самореалізацію учня у музичному виконавстві. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1255 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.