Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1255
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ревенчук, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-06T09:01:04Z | - |
dc.date.available | 2019-12-06T09:01:04Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1255 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розкриттю складної психолого-педагогічної та мистецької проблеми – формуванню музично-виконавської майстерності учня у процесі його навчання у початковому спеціалізованому навчально-мистецькому закладі. Серед проблемного кола питань, що розробляються вченими з означеної проблеми, виокремлено ті, що стосуються музично-виконавської підготовки у класі музичного інструмента, а саме: особливостей сприймання й відтворення учнем мелодії, усвідомлення ним специфіки інструмента та розуміння важли- вості виконавських засобів вираження для передачі художнього змісту музичного твору. Акцентуються завдання, які стоять перед викладачем музично-виконавського класу, для досягнення учнем певного рівня виконавської майстерності: вихован- ня мотивації до підвищення виконавського рівня та спрямування уваги на передачу художнього змісту твору, забезпечення логічної послідовності у набутті учнем виконавськими уміннями й навичками, формування дбайливого ставлення до нотного тексту та недопущення неточностей у грі, усвідом- лення важливості психологічної зібраності у процесі виконання музичного твору, активізація музичного мислення, навчання навичок релаксації у виконавському процесі. Підкреслюється необхідність цілеспрямованого педагогічного керування проце- сом формування музично-виконавської майстерності учня та спрямованості практики початкового музичного навчання на творчу самореалізацію учня у музичному виконавстві. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | майстерність | uk_UA |
dc.subject | виконавська майстерність | uk_UA |
dc.subject | формування музично- виконавської майстерності | uk_UA |
dc.title | МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ УЧНІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 205,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.