Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1256
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Раструба, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-06T09:03:13Z | - |
dc.date.available | 2019-12-06T09:03:13Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1256 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена характеристиці педагогічних умов підготовленості вчи- теля до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів закладів загальної середньої освіти. Розкрито суть тлумачення категорій "підготовленість" та "умова". Визначено шість головних педагогічних умов, до яких відносяться: воло- діння формами, методами та прийомами особистісно орієнтованої музичної освіти; суб’єкт-суб’єктні взаємовідносини між учасниками навчально-виховного процесу; здатність учителя до креативності; створення на уроці особистісно зорієнтованих і фасилітативних ситуацій; створення атмосфери емоційного підйому (катарсису); реалізація компетентнісного підходу у фаховій діяльності вчителя. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | особистісно орієнтоване навчання і виховання, педагогічна підготовленість | uk_UA |
dc.subject | умови | uk_UA |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.subject | учень | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 186,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.