Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1256
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРаструба, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-12-06T09:03:13Z-
dc.date.available2019-12-06T09:03:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1256-
dc.description.abstractСтаття присвячена характеристиці педагогічних умов підготовленості вчи- теля до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів закладів загальної середньої освіти. Розкрито суть тлумачення категорій "підготовленість" та "умова". Визначено шість головних педагогічних умов, до яких відносяться: воло- діння формами, методами та прийомами особистісно орієнтованої музичної освіти; суб’єкт-суб’єктні взаємовідносини між учасниками навчально-виховного процесу; здатність учителя до креативності; створення на уроці особистісно зорієнтованих і фасилітативних ситуацій; створення атмосфери емоційного підйому (катарсису); реалізація компетентнісного підходу у фаховій діяльності вчителя.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтоване навчання і виховання, педагогічна підготовленістьuk_UA
dc.subjectумовиuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf186,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.