Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1258
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ян, Мен | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-06T09:08:09Z | - |
dc.date.available | 2019-12-06T09:08:09Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1258 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему підвищення якості підготовки китайських студентів до викладання вокалу в педагогічних закладах вищої освіти України. Зазначене питання розглядається на прикладі досвіду підготовки китайських студентів магістратури в Південноукраїнському національному педагогічному університеті імені К. Д. Ушинського. Визначено структуру досліджуваного феномену в єдності адаптаційного, виконавського, методичного, фахово-практичного компонентів, сформованість яких має забезпечити успішність вокально-викладацької діяльності майбутніх фахівців. Представлено методи діагностики досліджуваного феномену – спостереження, бесіди-інтерв’ю, творчих завдань та оцінювання якості їх виконання незалеж- ними експертами, анкетування, тестування, узагальнення й порівняльний аналіз отриманих даних; інтерпретовано отримані результати. Обґрунтовано критерії та показники оцінювання рівня підготовленості китай- ських студентів до викладання вокалу, а саме – особистісно-мобілізаційний критерій, який досліджувався за показниками психологічного стану студента – міри його тривожності, впевненості та ініціативності; комунікативної активності; мовленнєвої адаптованості; фонаційно-інтерпретаційний критерій з показниками – досконалість техніки вокального інтонування; здатність до самостійного опанування музично-поетичного тексту вокального твору; адекватно-стильова інтерпретація; фахово-гностичний критерій, досліджу- ваний за показниками музично-мистецької, психолого-педагогічної та методич- ної ерудованості; результативно-творчий критерій з показниками – володіння методами діагностики та самодіагностики якості вокально-виконавської діяльності; здатність формувати в учнів з педагогічної практики фонаційно- вокальні навички; здатність готувати учнів до втілення художньо-образного змісту вокальних творів. Схарактеризовано три рівні підготовленості китайських студентів до викла- дання вокалу: високий, задовільний і незадовільний. Встановлено, що підготов- леність більшості китайських студентів до вокально-викладацької діяльності потребує вдосконалення на засадах спеціально розробленої методики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | іноземні студенти магістратури | uk_UA |
dc.subject | підготовка до викладання вокалу | uk_UA |
dc.subject | методика діагностики | uk_UA |
dc.title | ДІАГНОСТИКА РІВНЯ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ ДО ВОКАЛЬНО-ВИКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 206,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.