Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1259
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яньхуа, Лоу | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-06T09:09:50Z | - |
dc.date.available | 2019-12-06T09:09:50Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1259 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються проблеми формування в іноземних студентів вокально-орфоепічної культури. Розкривається сутність поняття даного фе- номену, під яким мається на увазі цілісна інтегративна властивість вокаліста, яка дозволяє йому стилістично-достовірно інтерпретувати й відтворювати художній сенс музичного твору на засадах досконалої вимови та осмисленого інтонування тексту, втілення вокально-поетичного образу в динаміці його розвитку. Враховуючи інтерес китайського суспільства до європейського вокального мистецтва, репертуар студентів охоплює твори італійських, німецьких, українських, російських композиторів. Опанування вокально-орфо- епічної культури їх виконання визнається невід’ємним складником якісного інтонування мелодії, втілення її образної змістовності. Узагальнено дані наукової літератури в галузі психології та музикознавства щодо сприйняття вокальних творів та втілення їх художньо-образного змісту, акустики і фізіології з метою уточнення механізмів формування навичок вокальної артикуляції. Акцентовану увагу на значущості сплаву поетичного і музичного текстів як основи художніх образів, їх ролі у вербальній та виконавській інтерпретації твору у стилістично, художньо-змістовій та інтонаційно довершеній формі виконання. Обґрунтовано структуру вокально-орфоепічної культури майбутнього виклада- ча вокалу, яка складається з виконавсько-семантичнного, фонаційно-комуніка- тивного, компетентнісно-методичного компонентів. Визначено критерії оціню- вання зазначених компонентів: інтерпретаційно-стильовий; технологічно- творчий, методично-компетентнісний. Схарактеризовано чотири рівні сформованості вокально-орфоепічної культури. Наведено дані за результатами діагностики, які засвідчили недостатній рівень її сформованості на початковому етапі експерименту та суттєве зростання за результатами прикінцевого діагностичного зрізу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | іноземні студенти магістратури | uk_UA |
dc.subject | викладання вокалу | uk_UA |
dc.title | ВОКАЛЬНО-ОРФОЕПІЧНА КУЛЬТУРА ТА ДІАГНОСТИКА РІВНІВ ЇЇ СФОРМОВАНОСТІ В ІНОЗЕМНИХ МАГІСТРАНТІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 182,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.