Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІюань, Гао-
dc.date.accessioned2019-12-06T09:15:06Z-
dc.date.available2019-12-06T09:15:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1262-
dc.description.abstractУ статті подано теоретичний аналіз наукових підходів до понять "інноваційні- сть", "інноваційний потенціал", "інноваційний потенціал особистості". На основі методологічного аналізу автор розглядає основні складові інноваційного потен- ціалу особистості й уточнює складові компоненти поняття "інноваційний потен- ціал педагога-музиканта": мотиваційно-ціннісний, когнітивний, суб’єктно-опера- ційний та рефлексивний.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectінновацйністьuk_UA
dc.subjectінноваційний потенціалuk_UA
dc.subjectінноваційний потенціал особистостіuk_UA
dc.titleЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf177,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.