Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1262
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іюань, Гао | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-06T09:15:06Z | - |
dc.date.available | 2019-12-06T09:15:06Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1262 | - |
dc.description.abstract | У статті подано теоретичний аналіз наукових підходів до понять "інноваційні- сть", "інноваційний потенціал", "інноваційний потенціал особистості". На основі методологічного аналізу автор розглядає основні складові інноваційного потен- ціалу особистості й уточнює складові компоненти поняття "інноваційний потен- ціал педагога-музиканта": мотиваційно-ціннісний, когнітивний, суб’єктно-опера- ційний та рефлексивний. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | інновацйність | uk_UA |
dc.subject | інноваційний потенціал | uk_UA |
dc.subject | інноваційний потенціал особистості | uk_UA |
dc.title | ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 177,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.