Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1266
Title: | ПРОСВІТНИЦЬКА СПРЯМОВАНІСТЬ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
Authors: | Юньжуй, Чжу |
Keywords: | вчитель музичного мистецтва вокальна підготовка музичне просвітництво |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя |
Abstract: | У статті висвітлюються питання вокальної підготовки майбутніх вчителів музики з точки зору їх значущості для активізації просвітницької ролі шкільних занять з музики. Обґрунтовано думку, згідно з якою сукупність всіх видів діяльності, до яких залучаються учні на уроках музичного мистецтва, має слугувати ідеї просвітництва школярів та пронизувати весь музично-освітній процес, впливаючи на стиль педагогічного спілкування, добір музичного мате- ріалу, методів включення школярів у різні види діяльності і тим самим сприяти їхньому вихованню як освічених шанувальників музики. Мета статті – аналіз типових видів вокально-навчальної діяльності та активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з постановки голосу, спрямованих на посилення музично-просвітницької ролі уроків музики. Розглядаються різні аспекти вокально-навчальної діяльності студентів: художньо-виконавська, фонаційно-технологічна, творча, методична. Володіння навичками вокального виконавства розглядається як фактор, що уможливлює виконавську та вербальну презентацію вокальних творів на уроці і розвиток у школярів навичок музичного сприйняття; як необхідний компонент вокально- методичної підготовки майбутніх фахівців, спрямований на формування в школярів здатності до виразного співу та вокальної імпровізації; як засобу опосередкованого впливу на оволодіння інструментальними формами музику- вання та виконання шкільних пісень під власний акомпанемент. Розкрито роль міждисциплінарної інтеграції в залученні школярів до музичної творчості – інтерпретації пісенного репертуару та вокальної імпровізації. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1266 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.