Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1301
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубровський, В. Л.-
dc.date.accessioned2019-12-11T11:33:13Z-
dc.date.available2019-12-11T11:33:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1301-
dc.description.abstractУ статті автор торкається важливої проблеми, яка полягає в ролі групи продовженого дня з формування активної особистості, фізично й морально здорової, що має потреби у різних видах дозвіллєвої та навчальної діяльності і успішно їх реалізує. Охарактеризовано головну мету початкової школи, як соціального інституту, в сучасних умовах є різнобічний розвиток дітей, здатних до самореалізації особистості, їх пізнавальної діяльності, навичок самоосвіти, творчих здібностей, загальнонавчальних умінь. Зокрема, проаналізовано, що групи продовженого дня, як і основне навчання, мають формувати в учнів ключові компетентності, необхідні для успішної життєдіяльності та самореалізації особистості. Доведено, що в умовах сильної зайнятості батьків молодших школярів, група продовженого дня на даний час є необхідною і важливою формою організації вільного, позаурочного часу учнів, виявляє дієвий вплив на їхній всебічний розвиток. Встановлено, що вона забезпечує, враховуючи вікові особливості, їхній розумо- вий, моральний, естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості всебічного виявлення і розвитку індивідуальних здібностей, запитів та інтересів дітей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectособистість учняuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.titleГРУПА ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ ЯК ОДНА ІЗ ФОРМ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf180,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.