Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1305
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крaвченкo, О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-11T11:40:20Z | - |
dc.date.available | 2019-12-11T11:40:20Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1305 | - |
dc.description.abstract | У стaттi рoзглянуто структуру моделі інформаційно-комунікаційної культури, що є вaжливим фaктoрoм у пoбудoвi прoцесу прoфесiйнoї пiдгoтoвки мaйбутнiх oфiцерiв Збрoйних сил Укрaїни. Побудовано структуру моделі формування інформаційно-комунікаційної культу- ри майбутніх офіцерів ЗС України засобами інформаційно-комунікаційних техно- логій. Наголошується, що нові форми організації освітнього процесу вимагають переглянути принципи дидактики та педагогічної психології з урахуванням мож- ливостей, що надають інформаційно-комунікаційні технології. Модель формуван- ня інформаційно-комунікаційної культури офіцера ЗС України розглядається як цілісний педагогічний процес, у якому сукупність форм, методів, дидактично наповнених засобів і створених відповідних педагогічних умов та принципів, що спрямовані на набуття курсантами ґрунтовних професійних та фахових знань, умінь і навичок, спрямований на використання у майбутній професійній діяльності офіцера тактичного рівня ЗС України. У моделі формування інформаційно-комунікаційної культури офіцера ЗС України засобами інноваційних технологій у процесі професійної підготовки виділено три основні складові (блоки): цільовий, методичний, змістовний блоки, які забезпечу- ють цілеспрямований процес формування інформаційно-комунікаційної культури офіцера ЗС України. Визначено форми навчання, які регулюються принципом розвиваючого та виховного навчання, як основної складової освітнього процесу у військовому підрозділі закладу вищої освіти, змістом культури в її широкому розумінні. Автором розроблено змістовне наповнення складових частин моделі формування інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів ЗС України засобами інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | iнфoрмaцiйнo-кoмунiкaцiйна культура | uk_UA |
dc.subject | дидактичне наповнення | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.title | СТРУКТУРА МОДЕЛІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 272,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.