Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1309
Title: | ШКІЛЬНИЙ ФІЗИЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ У СУЧАСНИХ УМОВАХ |
Authors: | Бліндар, В. Руденко, М. |
Keywords: | шкільний фізичний експеримент фізичні прилади лабораторні роботи |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті розглядається питання про вдосконалення шкільного фізичного експерименту в сучасних умовах, його ролі в розбудові Нової української школи. Згідно закону "Про освіту" однією з ключових компетентностей, які повинні бути сформовані у випускника середньої загальноосвітньої школи, є компетентність у галузі природничих наук, техніки та технологій. Засобом формування цієї компетентності є предмети природничого циклу, серед яких чільне місце займає фізика. Саме при вивченні цього навчального предмета, умілому використанні навчального фізичного експерименту створюються сприятливі умови для формування названої компетентності. У практиці навчання фізики склалася чітка система навчального фізичного експерименту, розроблені прилади та відповідне дидактичне забезпечення. Проте останнім часом з’явилася низка факторів, які вимагають удосконалення матеріальної бази, а також методики використання навчального фізичного експерименту. На основі аналізу стану викладання фізики в середній школі автори приходять до висновку про необхідність удосконалення матеріальної бази для проведення шкільного фізичного експерименту, а також ширшого використання в навчаль- ному процесі творчих лабораторних робіт та домашнього фізичного експерименту. Запропоновані авторами зміни дозволять повніше реалізувати головну мету навчання фізики в середній школі – розвиток особистості учнів засобами фізики як навчального предмета, формуванню в них фізичного знання про явища природи, наукового світогляду і відповідного стилю мислення, екологічної культури, розвитку експериментальних умінь і дослідницьких навичок, творчих здібностей і схильності до креативного мислення, ширше розкрити прикладний характер фізики, що в кінцевому підсумку дозволить сформувати в школярів одну з ключових компетентностей – компетентність у галузі природничих наук, техніки та технологій. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1309 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.