Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПархоменко, Л. В.-
dc.date.accessioned2020-02-25T09:02:23Z-
dc.date.available2020-02-25T09:02:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1601-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування фахових компетенцій з поста- новки голосу як складова професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Визначено сутність поняття "компетенція" як педа- гогічної категорії. Охарактеризовано головні компетенції у єдності трьох блоків: особистісні, професійно-педагогічні та функціональні. Акцентовано увагу на специфіці фахової діяльності педагога-вокаліста.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectстудент-вокалістuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.titleФАХОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ З ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf176,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.