Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1605
Title: | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
Authors: | Дубровська, Л. О. Дубровський, В. Л. Коваль, Т. В. |
Keywords: | початкова школа навчання, молодші школярі урок |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті висвітлюється проблема запровадження інтегрованого навчання у молодшій школі, зосереджується увага на формуванні в учителів будувати інтегровані уроки за змістом навчальних дисциплін. Наголошено на тому, що інтегровані уроки у початковій школі є однією з ефективних форм навчання мо- лодших школярів. Головна увага звернена на організацію навчально-пізнавальної діяльності учнів та інтеграцію знань, які здійснюються злиттям в одному предметі (темі) елементів різних навчальних предметів шляхом широкого міждисциплінарного підходу, що передбачає визначення інтегративних принци- пів загальноосвітнього значення. Використання інтегрованого навчання в сучасні школі є актуальним, оскільки успішна методична реалізація передбачає досягнення мети якісної освіти. Інтегровані уроки в початковій школі дають можливість учням досягнути усвідомленої потреби в міркуванні та висловлюванні своїх думок, вносити у звичайну систему уроків новизну, змінювати суворі кордони предметного викла- дання, що допомагає дітям сприймати важливі поняття крізь призму доступ- ного, цікавого та зрозумілого. Розкрито окремі аспекти ефективної реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання у початковій школі. Подані матеріали нададуть можливість вчителю подати матеріал з різних предметів як єдине ціле, розвивати розумову діяльність школярів, формувати позитивні моральні якості учнів і викликати у них бажання вчитися |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1605 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 3 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.