Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1654
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черненко, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-03T08:42:32Z | - |
dc.date.available | 2020-06-03T08:42:32Z | - |
dc.date.created | 2019 | |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1654 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної спеціальної освіти – історії розвитку освіти дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату в Україні. Метою статті є висвітлення процесу становлення системи навчання дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. Автором проаналізовано шляхи забезпечення освітою дітей з порушенням функ- цій опорно-рухового апарату у зазначений період. Розглянуті проблеми діяльності лікарсько-консультативних кабінетів та визначені їх основні завдання. У процесі наукового дослідження були використані такі методи: метод вивчен- ня наукової літератури; метод теоретичного аналізу (узагальнення і система- тизація) з метою розкриття змісту дослідження; порівняльно-історичний метод. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | спеціальна освіта | uk_UA |
dc.subject | ортопедагогік | uk_UA |
dc.subject | діти з обмеженнями життєдіяльності | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.title | ПИТАННЯ ПРО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ В УКРАЇНІ НАПРИКІНЦІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
22.pdf | 232,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.