Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1656
Title: | ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ |
Authors: | Дубровська, Л. О. Дубровський, В. Л. Король, В. С. |
Keywords: | освітній процес початкова освіта навчання |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті висвітлюється проблема оновлення сучасної освіти, зокрема почат- кової, на засадах компетентнісного підходу, обґрунтовується мотивація необ- хідності формування в учнів здатності думати і діяти самостійно. Зверта- ється увага на те, що початкова ланка школи повинна не тільки дати учням певну суму знань, а й формувати в них навички самостійного учіння. Зазначена необхідність використання в освітньому процесі початкової школи самостійної роботи учнів, що позитивно впливає на якість засвоєння ними знань, форму- вання різноманітних предметних умінь і навичок, створення умов для самореа- лізації школярів, стимулювання їх пізнавальної активності, виховання старан- ності й відповідальності. У науковій роботі вагоме місце відведено дослідженню праць видатних вчених, що стосуються питання самостійності роботи учнів. Зокрема, педагоги у своїх творах зазначали, що людина, яка не вміє самостійно вчитися, а тільки засвоює те, що їй дає вчитель, мало на що придатна. У статті подаються думки видатних педагогів, що нині дидакти і вчителі шукають такі засоби, які б допомагали всім дітям набути вміння самостійно вчитися, сприяли б їхньому розвиткові. Проаналізовані роботи дають можли- вість зробити висновок, що актуальність формування в дітей самостійності – чинник розвитку однієї з найважливіших особистісних якостей. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1656 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.