Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1656
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дубровська, Л. О. | - |
dc.contributor.author | Дубровський, В. Л. | - |
dc.contributor.author | Король, В. С. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-03T08:51:15Z | - |
dc.date.available | 2020-06-03T08:51:15Z | - |
dc.date.created | 2019 | |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1656 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється проблема оновлення сучасної освіти, зокрема почат- кової, на засадах компетентнісного підходу, обґрунтовується мотивація необ- хідності формування в учнів здатності думати і діяти самостійно. Зверта- ється увага на те, що початкова ланка школи повинна не тільки дати учням певну суму знань, а й формувати в них навички самостійного учіння. Зазначена необхідність використання в освітньому процесі початкової школи самостійної роботи учнів, що позитивно впливає на якість засвоєння ними знань, форму- вання різноманітних предметних умінь і навичок, створення умов для самореа- лізації школярів, стимулювання їх пізнавальної активності, виховання старан- ності й відповідальності. У науковій роботі вагоме місце відведено дослідженню праць видатних вчених, що стосуються питання самостійності роботи учнів. Зокрема, педагоги у своїх творах зазначали, що людина, яка не вміє самостійно вчитися, а тільки засвоює те, що їй дає вчитель, мало на що придатна. У статті подаються думки видатних педагогів, що нині дидакти і вчителі шукають такі засоби, які б допомагали всім дітям набути вміння самостійно вчитися, сприяли б їхньому розвиткові. Проаналізовані роботи дають можли- вість зробити висновок, що актуальність формування в дітей самостійності – чинник розвитку однієї з найважливіших особистісних якостей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20.pdf | 185,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.