Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1658
Title: | ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ САМОВИРАЖЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ХУДОЖНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ |
Authors: | Онищук, І. А. |
Keywords: | педагогічний гуманізм духовність творче самовираження |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя |
Abstract: | У публікації відображено результати контрольного етапу експериментально- дослідницької роботи з розвитку культури самовираження майбутніх виховате- лів закладів дошкільної освіти у художній діяльності. На основі аналізу психолого- педагогічної літератури розглядаються структурні компоненти (когнітивний, емоційно-ціннісний, поведінковий). Визначаються критерії та показники оцінки міри сформованості культури самовираження, роль яких виконують властиво- сті особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти, що відповідають основ- ним векторам педагогічної діяльності (діловому, аксіологічному, комунікатив- ному, перетворювальному) та на цій основі визначається типологія сформо- ваності досліджуваного явища. Оцінка ефективності розробленої моделі розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у художній діяльності здійсню- ється за допомогою тих самих діагностичних методик, які були використані у процесі констатувального експерименту. Увагу зосереджено на отриманих даних контрольного зрізу в експеримен- тальній групі. Здійснюється аналіз якісно-кількісних отриманих результатів, особливо підкреслюється позитивна динаміка – збільшення кількості майбутніх вихователів ЗДО з духовно орієнтованим та особистісним типом культури самовираження у художній діяльності. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1658 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.