Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1667
Title: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ВІДХИЛЕННЯМИ У ПОВЕДІНЦІ
Authors: Пихтіна, Н. П.
Keywords: відхилення у поведінці
негативні прояви у поведінці дошкільників
діти з негативними проявами
Issue Date: 2019
Publisher: Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя
Abstract: У статті окреслено й представлено проблему виникнення поведінкових відхи- лень у дітей дошкільного віку, зокрема, негативних проявів у поведінці дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку як початкового етапу у виникненні девіантної поведінки. Теоретично обґрунтовані і практично вивчені педагогічні умови виховання старших дошкільників з відхиленнями у поведінці. Вони згруповані у три основні групи: І. Умови, що забезпечують попередження та корекцію негативних проявів у поведінці дошкільників в ЗДО: психолого-педагогічна діагностика дошкільників та рання педагогічна профілактика негативних проявів у їх поведінці; забезпе- чення особистісної значущості дитини в умовах освітнього процесу ЗДО; реалізація заходів ЗДО, спрямованих на поліпшення адаптації дошкільників до освітнього закладу. ІІ. Умови, що сприяють підвищенню рівня психолого-педагогічної освіченості батьків: підвищення психолого-педагогічної освіченості батьків; надання прак- тичної допомоги батькам у вихованні дітей з негативними проявами у поведінці з боку фахівців ЗДО. ІІІ. Умови, що дозволяють забезпечити особистісну значущість дитини в сім’ї: демонстрація батьками безумовної любові до дитини; педагогічно доцільна поведінка дорослого у ситуаціях можливих негативних поведінкових проявів дошкільників.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1667
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf208,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.