Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1667
Title: | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ВІДХИЛЕННЯМИ У ПОВЕДІНЦІ |
Authors: | Пихтіна, Н. П. |
Keywords: | відхилення у поведінці негативні прояви у поведінці дошкільників діти з негативними проявами |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті окреслено й представлено проблему виникнення поведінкових відхи- лень у дітей дошкільного віку, зокрема, негативних проявів у поведінці дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку як початкового етапу у виникненні девіантної поведінки. Теоретично обґрунтовані і практично вивчені педагогічні умови виховання старших дошкільників з відхиленнями у поведінці. Вони згруповані у три основні групи: І. Умови, що забезпечують попередження та корекцію негативних проявів у поведінці дошкільників в ЗДО: психолого-педагогічна діагностика дошкільників та рання педагогічна профілактика негативних проявів у їх поведінці; забезпе- чення особистісної значущості дитини в умовах освітнього процесу ЗДО; реалізація заходів ЗДО, спрямованих на поліпшення адаптації дошкільників до освітнього закладу. ІІ. Умови, що сприяють підвищенню рівня психолого-педагогічної освіченості батьків: підвищення психолого-педагогічної освіченості батьків; надання прак- тичної допомоги батькам у вихованні дітей з негативними проявами у поведінці з боку фахівців ЗДО. ІІІ. Умови, що дозволяють забезпечити особистісну значущість дитини в сім’ї: демонстрація батьками безумовної любові до дитини; педагогічно доцільна поведінка дорослого у ситуаціях можливих негативних поведінкових проявів дошкільників. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1667 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.