Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1668
Title: | ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
Authors: | Дубровська, Л. О. Самойленко, О. В. Дубровський, В. Л. |
Keywords: | початкова освіта початкова школа молодший учень |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті автори піднімають актуальну і важливу проблему упровадження нетрадиційних уроків. Зазначено, що формування і розвиток інтересу до нав- чання є однією з актуальних проблем саме сучасної початкової школи. Зверта- ється увага на те, що початкова ланка школи повинна не тільки дати учням певну суму знань, а й формувати в них пізнавальні інтереси. Зазначена необхід- ність використання в освітньому процесі початкової школи нетрадиційних уроків, що позитивно впливає на якість засвоєння ними знань, формування різноманітних предметних умінь і навичок, створення умов для самореалізації школярів, стимулювання їх пізнавальної активності, виховання старанності й відповідальності. Слід наголосити, що мова не йде про скасування традиційного уроку як основної форми навчання і виховання дітей, про використання в різних видах навчальної діяльності нестандартних, оригінальних прийомів, які активізують всіх учнів, підвищують інтерес до занять і в той же час забезпечують швидкість запам’ятовування, розуміння і засвоєння навчального матеріалу з урахуванням, звичайно, віку і здібностей школярів. Проаналізовано ефективність уміння вчителя правильно організувати нетра- диційний урок. Автори акцентують увагу на систематизуванні видів та форм нетрадиційних уроків. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1668 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.