Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубровська, Л. О.-
dc.contributor.authorСамойленко, О. В.-
dc.contributor.authorДубровський, В. Л.-
dc.date.accessioned2020-06-03T09:14:12Z-
dc.date.available2020-06-03T09:14:12Z-
dc.date.created2019
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1668-
dc.description.abstractУ статті автори піднімають актуальну і важливу проблему упровадження нетрадиційних уроків. Зазначено, що формування і розвиток інтересу до нав- чання є однією з актуальних проблем саме сучасної початкової школи. Зверта- ється увага на те, що початкова ланка школи повинна не тільки дати учням певну суму знань, а й формувати в них пізнавальні інтереси. Зазначена необхід- ність використання в освітньому процесі початкової школи нетрадиційних уроків, що позитивно впливає на якість засвоєння ними знань, формування різноманітних предметних умінь і навичок, створення умов для самореалізації школярів, стимулювання їх пізнавальної активності, виховання старанності й відповідальності. Слід наголосити, що мова не йде про скасування традиційного уроку як основної форми навчання і виховання дітей, про використання в різних видах навчальної діяльності нестандартних, оригінальних прийомів, які активізують всіх учнів, підвищують інтерес до занять і в той же час забезпечують швидкість запам’ятовування, розуміння і засвоєння навчального матеріалу з урахуванням, звичайно, віку і здібностей школярів. Проаналізовано ефективність уміння вчителя правильно організувати нетра- диційний урок. Автори акцентують увагу на систематизуванні видів та форм нетрадиційних уроків.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectмолодший ученьuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf202,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.