Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобро, Л. В.-
dc.contributor.authorБобро, А. А.-
dc.date.accessioned2020-06-03T09:16:16Z-
dc.date.available2020-06-03T09:16:16Z-
dc.date.created2019
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1669-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна проблема сьогодення – формування еколо- гічної компетентності у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Авторами статті здійснено аналіз різних наукових підходів до визначення поняття "екологічна компетентність", її особливості у старшому дошкільному та молодшому шкільному віці. Доведено, що саме дана вікова категорія є сприятливою для набуття знань про природу, розуміння взаємозалежностей у природному середовищі, формування у дітей емоційно-ціннісного ставлення до природного світу. Авторами визначено найважливіші складові компоненти екологічної компетент- ності старших дошкільників та молодших школярів: знання про природне середовище та взаємодії у природному довкіллі; усвідомлення себе частиною великого світу природи; здатність до посильної природоохоронної діяльності. Аналізуються питання створення предметного середовища у закладі дошкільної освіти та початкової школи щодо ознайомлення дітей з природою та формування у них екологічної компетентності. Визначено основні елементи еколого-розвивального середовища в ЗДО: екологічна стежина, куточок приро- ди, ділянка ЗДО. Розкрита сутність наступності у формуванні екологічної компетентності у дітей молодшого шкільного віку. Визначено основні особли- вості процесу формування екологічної компетентності учнів початкових класів: основною формою ознайомлення молодших школярів з природою є урок приро- дознавства; важливим критерієм формування досліджуваного явища є його особистісна значущість для учнів; важливість систематичності використання екологічно спрямованого матеріалу, регулярне його застосування на уроках з різних предметів; природоохоронні відомості мають бути не уривчасті й розрізнені, а впорядковані в певну, логічно побудовану, завершену систему.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectекологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectнаступністьuk_UA
dc.subjectкуточок природиuk_UA
dc.titleНАСТУПНІСТЬ У ФОРМУВАННІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf212,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.