Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1670
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тюльпа, Т. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-03T09:17:46Z | - |
dc.date.available | 2020-06-03T09:17:46Z | - |
dc.date.created | 2019 | |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1670 | - |
dc.description.abstract | У статті представлене наукове обґрунтування соціалізуючого потенціалу діяльності педагогів як представників соціономічних професій, у якій професійні знання і навички усвідомлено використовуються для безпосередньої взаємодії з людиною з метою її успішної соціалізації. Подана характеристика закладу за- гальної середньої освіти як культурно-освітнього центру, що формує соціокуль- турне освітнє середовище в навколишньому соціумі. Розкрито соціалізувальні функції педагога, що спрямовані на процес соціалізації особистості в умовах навчально-виховних освітніх закладів. Схарактеризовано педагогічні аспекти впливу на процеси соціалізації в діяльності вчителя. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | соціономічні професії | uk_UA |
dc.subject | соціалізація особистості | uk_UA |
dc.subject | соціалізуючий потенціал педагога | uk_UA |
dc.title | СОЦІАЛІЗУЮЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГА ЯК ПРЕДСТАВНИКА СОЦІОНОМІЧНОЇ ПРОФЕСІЇ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 182,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.