Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманенко, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-08-31T10:43:45Z-
dc.date.available2020-08-31T10:43:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1724-
dc.descriptionНауковий керівник Ростовська Юлія Олександрівна - кандидат педагогічних наук, доцент Рецензенти Куценко Сергій Володимирович - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини; Коваль Олена Віталіївна кандидат педагогічних наук, доцент Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.description.abstractВизначним явищем в історії українського хореографічного мистецтва є спадщина відомих вітчизняних хореографів, які жили і творили у XX столітті, а саме: В. Верховинця, П. Вірського, В. Литвиненка, В. Авраменка та багатьох інших. В плеяді найталановитіших діячів вітчизняної національної культури особливе місце належить українському артисту балету, балетмейстеру, хореографу Павлу Вірському, який академізував український народно-сценічний танець. Поєднуючи елементи українського танцювального фольклору з класичною пластикою, балетмейстер Вірський створив якісно нову танцювальну мову – лексику сучасної української народно-сценічної хореографії. Створення П. Вірським авторського Ансамблю народного танцю України, сприяло подальшому стрімкому розвитку національної народно-сценічної хореографії. На сьогоднішній час Національний заслужений академічний ансамбль танцю України ім. П. Вірського очолює видатний хореограф, балетмейстер і учень П. Вірського Мирослав Вантух. Ансамбль і його очільник намагаються зберегти самобутню танцювальну культуру України та продовжують розвивати провідні напрями національної народно-сценічної хореографії, започатковані П. Вірським, а саме: єдність традицій і новаторства; міцний взаємозв’язок національного й інтернаціонального; уміле поєднання фольклорних джерел із сучасними танцювальними формами; синтез народної та класичної хореографії; еволюція лексики українського танцю; розширення тем хореографічних постановок шляхом звернення до сучасності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнародно-сценічна хореографіяuk_UA
dc.subjectфольклорні зразкиuk_UA
dc.subjectбалетмейстерuk_UA
dc.subjectансамбльuk_UA
dc.titleТворча постать П. Вірського у вимірах сучасної хореографії Україниuk_UA
Розташовується у зібраннях:024 Хореографія. Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Романенко.docxТворча постать П.Вірського у вимірах сучасної хореографії України162,62 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.