Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1820Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Дорош, Анастасія Максимівна | - |
| dc.date.accessioned | 2021-01-05T08:39:38Z | - |
| dc.date.available | 2021-01-05T08:39:38Z | - |
| dc.date.issued | 2020 | - |
| dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1820 | - |
| dc.description.abstract | Робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю соціальна робота та практична психологія. Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Ніжин, 2020. Робота присвячена проблемі формування навичок соціальної поведінки дітей 6-7 річного віку у ігровій діяльності, що полягає у визначенні способів і засобів застосування ігрових технологій накопиченні першокласниками 6-7 річного віку досвіду соціальної комунікації. Проаналізовано соціально-педагогічний потенціал ігрових технологій. Проведено експериментальну діагностику рівнів прояву соціальних навичок 6-7 річних учнів молодшої школи у спілкуванні та взаємодії з однолітками. Розроблено програму використання ігрових технологій у формуванні навичок соціальної поведінки дітей 6-7 річного віку. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.subject | Соціальна поведінка, | uk_UA |
| dc.subject | ігрові технології, | uk_UA |
| dc.subject | соціальна комунікація, | uk_UA |
| dc.subject | діти 6-7 річного віку. | uk_UA |
| dc.title | Ігрові технології у формуванні навичок соціальної поведінки дітей 6-7 років | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | 231 (Соціальна робота) Магістерські роботи | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Дорош_магістерська_2020.pdf | 1,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.