Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорош, Анастасія Максимівна-
dc.date.accessioned2021-01-05T08:39:38Z-
dc.date.available2021-01-05T08:39:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1820-
dc.description.abstractРобота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю соціальна робота та практична психологія. Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Ніжин, 2020. Робота присвячена проблемі формування навичок соціальної поведінки дітей 6-7 річного віку у ігровій діяльності, що полягає у визначенні способів і засобів застосування ігрових технологій накопиченні першокласниками 6-7 річного віку досвіду соціальної комунікації. Проаналізовано соціально-педагогічний потенціал ігрових технологій. Проведено експериментальну діагностику рівнів прояву соціальних навичок 6-7 річних учнів молодшої школи у спілкуванні та взаємодії з однолітками. Розроблено програму використання ігрових технологій у формуванні навичок соціальної поведінки дітей 6-7 річного віку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСоціальна поведінка,uk_UA
dc.subjectігрові технології,uk_UA
dc.subjectсоціальна комунікація,uk_UA
dc.subjectдіти 6-7 річного віку.uk_UA
dc.titleІгрові технології у формуванні навичок соціальної поведінки дітей 6-7 роківuk_UA
Розташовується у зібраннях:231 (Соціальна робота) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дорош_магістерська_2020.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.