Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1861
Title: | ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МЕТОДУ ТЕСТУВАННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ |
Authors: | Назаренко, О. В. |
Keywords: | метод тестів педагогічна діагностика тестування |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | НДУ імені Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті висвітлено процес зародження та розвитку тестових технологій в українській та закордонній педагогічній науці. Показано, що з усіх країн найширшого розповсюдження метод тестування набув у США. Прослідкова- но розвиток тестування в освіті Великої Британії, яка десятиліттями вдос- коналювала тестові методики та показала високі результати успішності учнів. Розкрито внесок німецьких педагогів, які заклали основи тестової діагностики. Акцентовано увагу на сучасній тенденції переходу від норма- тивно-зорієнтованого до критеріально-зорієнтованого оцінювання. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1861 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.