Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1861
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазаренко, О. В.-
dc.date.accessioned2021-02-01T08:29:54Z-
dc.date.available2021-02-01T08:29:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.date.submitted2020
dc.identifier.udc37:93(744)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1861-
dc.description.abstractУ статті висвітлено процес зародження та розвитку тестових технологій в українській та закордонній педагогічній науці. Показано, що з усіх країн найширшого розповсюдження метод тестування набув у США. Прослідкова- но розвиток тестування в освіті Великої Британії, яка десятиліттями вдос- коналювала тестові методики та показала високі результати успішності учнів. Розкрито внесок німецьких педагогів, які заклали основи тестової діагностики. Акцентовано увагу на сучасній тенденції переходу від норма- тивно-зорієнтованого до критеріально-зорієнтованого оцінювання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectметод тестівuk_UA
dc.subjectпедагогічна діагностикаuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МЕТОДУ ТЕСТУВАННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dcterms.publisherНДУ імені Миколи Гоголя
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf187,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.