Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1861
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Назаренко, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T08:29:54Z | - |
dc.date.available | 2021-02-01T08:29:54Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.date.submitted | 2020 | |
dc.identifier.udc | 37:93(744) | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1861 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено процес зародження та розвитку тестових технологій в українській та закордонній педагогічній науці. Показано, що з усіх країн найширшого розповсюдження метод тестування набув у США. Прослідкова- но розвиток тестування в освіті Великої Британії, яка десятиліттями вдос- коналювала тестові методики та показала високі результати успішності учнів. Розкрито внесок німецьких педагогів, які заклали основи тестової діагностики. Акцентовано увагу на сучасній тенденції переходу від норма- тивно-зорієнтованого до критеріально-зорієнтованого оцінювання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | метод тестів | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діагностика | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МЕТОДУ ТЕСТУВАННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dcterms.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20.pdf | 187,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.