Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1864
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ельбрехт, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T08:36:59Z | - |
dc.date.available | 2021-02-01T08:36:59Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.date.submitted | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1864 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі управління забезпеченням підручниками шкільної освіти у США. У дослідженні з’ясовується сутність управління системою забез- печення підручниками шкільної освіти. Розкриваються особливості чинної системи управління у США, в якій відзеркалюється політика держави у галузі освіти. Автором використано опубліковані матеріали ЮНЕСКО, Американської асоціації освітніх досліджень, які через свої програми, конференції, семінари просували питання ефективного планування та управління процесами забезпе- чення підручниками закладів освіти, зниження витрат на виробництво підруч- ників, збереження друкованих підручників, організації дистриб’юторських мереж та інші. Проаналізовано праці американських авторів, що зосереджуються на питаннях навчального книговидання, розробки підручників, їх прийняття шко- лою як засобу навчання. На основі здійсненого аналізу з’ясовується роль навчального книговидання у розвитку системи американської освіти; розгляда- ються деякі механізми управління на різних рівнях (федеральному, штатному, місцевому), в тому числі економічні механізми, спрямовані на підтримку процесів підручникотворення і шкільного книговидання; визначаються учасники процесу забезпечення підручниками шкіл, їхня роль як суб’єкт-об’єктів управління; характеризуються складні взаємозв’язки, що склалися між системою освіти, її системою забезпечення підручниками та системою шкільного книговидання; розглядаються соціальні, культурні, економічні умови, які забезпечують вироб- ництво шкільного підручника і доведення його до споживача; аналізуються фактори, що визначають зміну освітньої програми, за якою підручники скла- дено, роль підручника на ринку, його конкуретоспроможність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | система | uk_UA |
dc.subject | рівень управління | uk_UA |
dc.subject | департамент освіти | uk_UA |
dc.title | УПРАВЛІННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ПІДРУЧНИКАМИ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У США ЯК СИСТЕМА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dcterms.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 273,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.