Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1867
Title: | ПСИХОЛОГІЧНА СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ |
Authors: | Соколова, С. В. Костіна, Л. С. |
Keywords: | особистість психологічна структура особистості правова культура |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | НДУ імені Миколи Гоголя |
Abstract: | Статтю присвячено дослідженню понять "особистість", "психологічна структу- ра особистості". Проведено аналіз теорій персонологів, які розкривають різні напрями досліджень психологічної структури особистості: діяльнісний, генетич- ний, соціально-психолого-індивідуальний. В статті розглядається правова освіта як складова системи освіти в цілому, правова культура студента як багато- гранне особисте утворення. Зазначено, що в основі синтезу психологічної струк- тури особистості мають лежати три взаємопов’язані виміри: вертикальний, горизонтальний та віковий. Наведено перелік вимог до особистісних рис та педагогічних здібностей, які спроможні забезпечити успішну професійну діяльність, а саме: здатність до адаптації у мінливих професійних та життєвих ситуаціях; критичне мислення, уміння бачити проблеми, що виникають, та знаходити способи їх вирішення; здатність генерувати ідеї; вміння працювати з інформацією (уміти добирати необхідні факти, аналізувати їх, висувати гіпотези, робити необхідні узагаль- нення, зіставляти різні варіанти рішень, робити аргументовані висновки); на- лаштованість на саморозвиток і самовдосконалення; комунікабельність, уміння співпрацювати, знаходити вихід із конфліктних ситуацій. Визначено значення високої правової культури майбутніх фахівців для вирішення проблемних питань у правовому полі. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1867 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.