Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1867
Title: ПСИХОЛОГІЧНА СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ
Authors: Соколова, С. В.
Костіна, Л. С.
Keywords: особистість
психологічна структура особистості
правова культура
Issue Date: 2020
Publisher: НДУ імені Миколи Гоголя
Abstract: Статтю присвячено дослідженню понять "особистість", "психологічна структу- ра особистості". Проведено аналіз теорій персонологів, які розкривають різні напрями досліджень психологічної структури особистості: діяльнісний, генетич- ний, соціально-психолого-індивідуальний. В статті розглядається правова освіта як складова системи освіти в цілому, правова культура студента як багато- гранне особисте утворення. Зазначено, що в основі синтезу психологічної струк- тури особистості мають лежати три взаємопов’язані виміри: вертикальний, горизонтальний та віковий. Наведено перелік вимог до особистісних рис та педагогічних здібностей, які спроможні забезпечити успішну професійну діяльність, а саме: здатність до адаптації у мінливих професійних та життєвих ситуаціях; критичне мислення, уміння бачити проблеми, що виникають, та знаходити способи їх вирішення; здатність генерувати ідеї; вміння працювати з інформацією (уміти добирати необхідні факти, аналізувати їх, висувати гіпотези, робити необхідні узагаль- нення, зіставляти різні варіанти рішень, робити аргументовані висновки); на- лаштованість на саморозвиток і самовдосконалення; комунікабельність, уміння співпрацювати, знаходити вихід із конфліктних ситуацій. Визначено значення високої правової культури майбутніх фахівців для вирішення проблемних питань у правовому полі.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1867
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf220,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.