Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1868
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербакова, К. Й. | - |
dc.contributor.author | Щербакова, Н. М. | - |
dc.contributor.author | Макаренко, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T08:44:49Z | - |
dc.date.available | 2021-02-01T08:44:49Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.date.submitted | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1868 | - |
dc.description.abstract | Сучасна вища педагогічна наука в останні десятиріччя характеризується пошу- ком нових і трансформацією традиційних форм і методів навчання, які забезпечу- ватимуть підвищення якості професійної підготовки фахівців різних спеціальнос- тей. Одним із напрямів цього процесу є впровадження в систему вищої освіти дистанційного навчання. Вітчизняні та зарубіжні науковці (Н. Андрусенко, С. Водолад, М. Зайковська, Т. Ко- вальова, Г. Савєльєв та ін.) відзначають характерні особливості дистанційної освіти. Дистанційне навчання характеризується як індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності майбутніх фахівців, який відбувається завдяки опосередкованій взаємодії віддалених один від одного суб’єктів навчального процесу в спеціально організованому середовищі. Перш за все підкреслюється, що цей процес спирається на використання інноваційних комп’ютерних технологій. Дистанційне навчання є однією з форм професійної підготовки спеціалістів поряд і в єдності з традиційними формами навчання (денна, вечірня, заочна). Але ця форма навчання має специфічні характерні особливості: вона відрізняється значною гнучкістю, рентабельністю, соціальною спрямованістю, паралельністю, модульністю, виявленням самостійності, творчості тощо. Відповідно до змісту, мети, форм організації навчального процесу, у контексті дистанційного навчання, автори цієї статті використовували різні засоби й методи онлайн-комунікацій. З їх допомогою ми мали можливість залучати студен- тів до роботи з інтернет-ресурсами, а також до рекомендованих нами навчаль- но-методичних посібників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | трансформація форм і методів навчання | uk_UA |
dc.title | ТРАНСФОРМАЦІЯ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: СУЧАСНИЙ ВИМІР | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dcterms.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 215,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.