Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТернавська, Т. А.-
dc.contributor.authorЖурат, Ю. В.-
dc.date.accessioned2021-02-01T08:46:37Z-
dc.date.available2021-02-01T08:46:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.date.submitted2020
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1869-
dc.description.abstractСтаття розкриває основні тези про переваги та недоліки дистанційного навчан- ня у період карантину. Теоретично проаналізовано нормативно-правову базу щодо дій учасників освітнього процесу різних закладів освіти різних рівнів у період пандемії, під час карантину та в посткарантинний період. Розкрито переваги та недоліки дистанційної освіти у дошкільних навчальних закладах, закладах серед- ньої освіти та у закладах вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectкарантинні заходиuk_UA
dc.subjectзагальноосвітні закладиuk_UA
dc.titleДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ПЕРІОД КАРАНТИНУ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dcterms.publisherНДУ імені Миколи Гоголя
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf187,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.