Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1869
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тернавська, Т. А. | - |
dc.contributor.author | Журат, Ю. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T08:46:37Z | - |
dc.date.available | 2021-02-01T08:46:37Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.date.submitted | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1869 | - |
dc.description.abstract | Стаття розкриває основні тези про переваги та недоліки дистанційного навчан- ня у період карантину. Теоретично проаналізовано нормативно-правову базу щодо дій учасників освітнього процесу різних закладів освіти різних рівнів у період пандемії, під час карантину та в посткарантинний період. Розкрито переваги та недоліки дистанційної освіти у дошкільних навчальних закладах, закладах серед- ньої освіти та у закладах вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | карантинні заходи | uk_UA |
dc.subject | загальноосвітні заклади | uk_UA |
dc.title | ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ПЕРІОД КАРАНТИНУ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dcterms.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 187,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.