Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1872
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваленко, С. О. | - |
dc.contributor.author | Гавій, В. М. | - |
dc.contributor.author | Приплавко, С. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T08:52:55Z | - |
dc.date.available | 2021-02-01T08:52:55Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.date.submitted | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1872 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню проблеми збереження здоров’я учнів та форму- вання здорового способу життя на уроках біології як найбільш складної комплекс- ної проблеми сучасної освіти. Особливим складником шкільної освіти є формування мотивації до збереження та зміцнення здоров’я. Принципи навчання, що віддзеркалюють найважливіші та нагальні потреби суспільства, відповідають цілям здоров’язберігальних освітніх технологій. Проаналізовані різні підходи до визначення поняття здоров’язберігаючих техно- логій. Здоров’язберігаючі технології розглядаються як сукупність прийомів і методів організації навчально-виховного процесу без шкоди для здоров’я школярів і педагогів. Зазначені технології формують у школярів необхідні знання та принципи здорового способу життя, посилюють мотивацію до навчання та дозволяють використовувати отримані знання в повсякденному житті. Знання, володіння і застосування здоров’язберігальних технологій є важливою складовою професійної компетентності сучасного вчителя. Нами визначені аспекти формування здоров’язберігаючого освітнього середовища на уроках біології. Уроки біології повинні бути орієнтованi на формування у дітей стійкої позиції, що визнання цінності здоров’я, почуття відповідальності за збереження й зміцнення власного здоров’я, поглиблення знань, умінь та навичок, пов’язаних з усіма складовими здоров’я (фізичної, соціальної, психічної, духовної). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | сучасний освітній процес | uk_UA |
dc.subject | навчальний предмет "Біологія" | uk_UA |
dc.subject | здоров’язберігаючі технології | uk_UA |
dc.title | РЕАЛІЗАЦІЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dcterms.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 272,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.