Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, С. О.-
dc.contributor.authorГавій, В. М.-
dc.contributor.authorПриплавко, С. О.-
dc.date.accessioned2021-02-01T08:52:55Z-
dc.date.available2021-02-01T08:52:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.date.submitted2020
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1872-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню проблеми збереження здоров’я учнів та форму- вання здорового способу життя на уроках біології як найбільш складної комплекс- ної проблеми сучасної освіти. Особливим складником шкільної освіти є формування мотивації до збереження та зміцнення здоров’я. Принципи навчання, що віддзеркалюють найважливіші та нагальні потреби суспільства, відповідають цілям здоров’язберігальних освітніх технологій. Проаналізовані різні підходи до визначення поняття здоров’язберігаючих техно- логій. Здоров’язберігаючі технології розглядаються як сукупність прийомів і методів організації навчально-виховного процесу без шкоди для здоров’я школярів і педагогів. Зазначені технології формують у школярів необхідні знання та принципи здорового способу життя, посилюють мотивацію до навчання та дозволяють використовувати отримані знання в повсякденному житті. Знання, володіння і застосування здоров’язберігальних технологій є важливою складовою професійної компетентності сучасного вчителя. Нами визначені аспекти формування здоров’язберігаючого освітнього середовища на уроках біології. Уроки біології повинні бути орієнтованi на формування у дітей стійкої позиції, що визнання цінності здоров’я, почуття відповідальності за збереження й зміцнення власного здоров’я, поглиблення знань, умінь та навичок, пов’язаних з усіма складовими здоров’я (фізичної, соціальної, психічної, духовної).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectсучасний освітній процесuk_UA
dc.subjectнавчальний предмет "Біологія"uk_UA
dc.subjectздоров’язберігаючі технологіїuk_UA
dc.titleРЕАЛІЗАЦІЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dcterms.publisherНДУ імені Миколи Гоголя
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf272,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.