Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1874
Title: ЕСТЕТИЧНІ ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВНЗ
Authors: Долматова, М. П.
Keywords: естетичне виховання
іноземна мова
естетична парадигма краси
Issue Date: 2020
Publisher: НДУ імені Миколи Гоголя
Abstract: У статті розглядається актуальна проблема естетичного виховання студентів у процесі вивчення іноземних мов. Це питання аналізується у контексті впливів основних складових естетичної парадигми краси на естетичний розвиток особи- стості. Автором здійснено детальний огляд основних елементів естетичної парадигми краси англомовного спілкування: краси самої мови; краси природи та культури країн, мова яких вивчається; краси мистецтва цих країн (літератури, живопису, архітектури, музики, театру, кіно); естетики особливостей національ- ного спілкування носіїв англійської мови; краси дій та характерів видатних особистостей англомовних країн; естетики аудиторних занять з англійської мови. Розкриваються їх основні характеристики та ознаки. Особливу увагу автор приділяє англомовному художньому тексту як чиннику естетичного впливу на особистість завдяки його естетичному потенціалу. Читання англомовних худож- ніх творів розглядається як форма спілкування, в процесі якого у читача-студен- та формуються зразки і моделі поведінки, складається образ світу і самого себе. Значна увага також приділяється рольовим іграм, конференціям, інтерв’ю, диску- сіям як формам проведення аудиторних занять з англійської мови. Наголошу- ється на ролі педагога у створенні відповідного навчального середовища для естетичного розвитку студента. Робиться висновок про те, що вивчення іноземної мови дає широкі можливості щодо естетичного виховання студентів.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1874
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf184,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.