Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДолматова, М. П.-
dc.date.accessioned2021-02-01T08:57:19Z-
dc.date.available2021-02-01T08:57:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.date.submitted2020
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1874-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна проблема естетичного виховання студентів у процесі вивчення іноземних мов. Це питання аналізується у контексті впливів основних складових естетичної парадигми краси на естетичний розвиток особи- стості. Автором здійснено детальний огляд основних елементів естетичної парадигми краси англомовного спілкування: краси самої мови; краси природи та культури країн, мова яких вивчається; краси мистецтва цих країн (літератури, живопису, архітектури, музики, театру, кіно); естетики особливостей національ- ного спілкування носіїв англійської мови; краси дій та характерів видатних особистостей англомовних країн; естетики аудиторних занять з англійської мови. Розкриваються їх основні характеристики та ознаки. Особливу увагу автор приділяє англомовному художньому тексту як чиннику естетичного впливу на особистість завдяки його естетичному потенціалу. Читання англомовних худож- ніх творів розглядається як форма спілкування, в процесі якого у читача-студен- та формуються зразки і моделі поведінки, складається образ світу і самого себе. Значна увага також приділяється рольовим іграм, конференціям, інтерв’ю, диску- сіям як формам проведення аудиторних занять з англійської мови. Наголошу- ється на ролі педагога у створенні відповідного навчального середовища для естетичного розвитку студента. Робиться висновок про те, що вивчення іноземної мови дає широкі можливості щодо естетичного виховання студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectестетичне вихованняuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectестетична парадигма красиuk_UA
dc.titleЕСТЕТИЧНІ ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dcterms.publisherНДУ імені Миколи Гоголя
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf184,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.