Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1876
Title: | ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
Authors: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Keywords: | математична компетентність логічна компетентність технологічна компетентність |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | НДУ імені Миколи Гоголя |
Citation: | Бондаренко Ю. І. Формування математичної компетентності в процесі шкільного навчання художньої літератури / Ю. І. Бондаренко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : наук. журн. / МОН України, Ніжинський держ. ун-т імені Миколи Гоголя. – Ніжин, 2020. – № 2. – С. 19–26 |
Abstract: | Статтю присвячено поглибленню розуміння компетентнісної спрямованості шкільного вивчення літератури. Автор публікації розробляє зміст поняття "математична компетентність", виходячи із особливостей навчального пред- мета "українська література" та тих видів діяльності, які відбуваються в процесі осягнення учнями змісту та форми мистецтва слова. Він встановлює можливі шляхи формування в учнів зазначеної компетентності, окреслює її компоненти, установлює процесуальні закономірності. Важливою особливістю публікації є те, що в ній розкрито основний механізм, який дає змогу досягнути обраної дидактичної мети. На думку автора, такий механізм зосереджено в основних шляхах аналізу художніх творів та вивченні історико-літературних матеріалів, що визначають не тільки літературно-дослідницький процес на уроках, але й літературно-творчий. Під час опрацювання художніх текстів шля- хи аналізу забезпечують формування в школярів таких компонентів матема- тичної компетентності, як логічність мислення, здатність здійснювати техно- логію дослідження, процедуру літературного аналізу, що в результаті веде до формування можливостей методологічного порядку. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1876 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.