Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1886
Title: | НАКОПИЧЕННЯ ДОСВІДУ, ЗНАНЬ, МУЗИЧНО-АНАЛІТИЧНИХ УМІНЬ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ |
Authors: | Спіліоті, О. В. |
Keywords: | музично-теоретичні знання музично-аналітичні уміння фахова підготовка студентів |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | НДУ імені Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті актуалізується проблема накопичення досвіду, знань та музично- аналітичних умінь студентів музичних спеціалізацій у процесі їх фахової підготовки. Автор розкриває питання когнітивної сфери у процесі навчання та наголошує на її важливу роль у процесі усвідомлення музичних явищ. Одним з ключових критерій сформованості професійних якостей музиканта є когні- тивний, який свідчить про ступінь теоретичної обізнаності людини. Ступінь теоретичної обізнаності залежать від особистих здібностей студента, влас- тивостей психіки та попередньої музично-теоретичної підготовки. Особливу роль у процесі засвоювання музично-теоретичної інформації відіграє інтелек- туальна сфера людини. Музичне мислення як головна якість музиканта-педагога можливе за наяв- ності у студентів життєвого та музичного досвіду, знань про музичний твір, обсягу музично-теоретичної інформації. Музично-теоретичні знання можуть і повинні забезпечити правильне тлумачення музичного твору, впевнену художню інтерпретацію. Розуміння засобів виразності, що складають важливі ознаки стилів і жанрів, допомагають майбутнім учителям музики визначити зміст твору. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1886 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.