Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДворник, Ю. Ф.-
dc.date.accessioned2021-02-02T07:55:40Z-
dc.date.available2021-02-02T07:55:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1903-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду актуального питання сучасної мистецької педа- гогіки – формування творчої активності. Її мета полягає в психолого-педа- гогічному аналізі проблеми формування творчої активності молодших школярів на уроках музичного мистецтва та висвітленні можливих шляхів її розв’язання. На основі аналізу тлумачень поняття "творча активність" у філософському, психологічному та педагогічному аспектах зроблено його узагальнення. Воно представлене як особистісне утворення, риса, інтегративна якість, що фор- мується в творчій діяльності, реалізується через пізнавальну потребу й інте- рес, виявляється в емоційному піднесенні та творчому підході до розв’язання завдань і виступає як прагнення до самореалізації через розкриття власного творчого потенціалу. В статті наголошується на значному потенціалі музичної освіти взагалі і уроків музичного мистецтва зокрема та розкриваються шляхи формування творчої активності молодших школярів. Акцентується увага на важливості залучення учнів до активної художньо-творчої діяльності, необхідності накопи- чення ними музичного досвіду. Розглядаються педагогічні методи, які забезпечують ефективне формування творчої активності, серед яких комплексний метод активізації музично-творчої діяльності, метод художнього конструювання, активізації попереднього досвіду, залучення до творчого проєктування, проблемні методи, методи смислового бачення, евристичний або частково-пошуковий, метод рефлексії, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки, метод художньо-педагогічного спілкування. Наголошується, що процес формування творчої активності має гуртуватися на принципах опори на життєвий та художній досвід, стимулювання внутріш- ньої активності, єдності індивідуального і колективного впливу на учнів, творчої самостійності, мотивації музичної діяльності, інтересу та емоційної захопленості музичною діяльністю.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectактивністьuk_UA
dc.subjectпізнавальна активністьuk_UA
dc.subjectтворча активністьuk_UA
dc.subjectурок музичного мистецтваuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf224,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.