Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1912
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лукашова, Н. І. | - |
dc.contributor.author | Білодід, І. М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-08T12:24:21Z | - |
dc.date.available | 2021-02-08T12:24:21Z | - |
dc.date.created | 2020 | |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1912 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто науково-теоретичні засади використання педагогічного проєктування як інноваційної технології експериментально-методичної підго-товки майбутніх учителів хімії у закладі вищої освіти. Висвітлено сутність понять "проєктна діяльність", "педагогічне проєктування", "педагогічний про-єкт"; окреслено структуру педагогічного проєктування, спрямованого на розробку моделі проєкта освітньої діяльності. Демонстраційні досліди розгляда-ються як вид педагогічного проєкту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | проєктна діяльність | uk_UA |
dc.subject | педагогічне проєктування | uk_UA |
dc.subject | метод проєктів | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЄКТУВАННЯ ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 508,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.