Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1919
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКиричук, І. С.-
dc.contributor.authorТурчина, І. С.-
dc.contributor.authorЛимар, Ю. М.-
dc.date.accessioned2021-02-08T12:37:40Z-
dc.date.available2021-02-08T12:37:40Z-
dc.date.created2020
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1919-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність проблеми, на основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено сутність поняття "булінг", розкрито особливості, етапи розвитку та ролі учасників булінгу. Автором розкрито структуру цього явища, зосереджено увагу на фізичній та психологічній формі шкільного булінгу. Наведено причини булінгу, ознаки і характеристики його учасників. Окреслено основні показники, що вказують на можливість існування шкільного булінгу в освітньому середовищі сучасного закладу освіти. У роботі описується підхід до профілактики булінгу серед підлітків з використанням потенціалу вторинного колективу школярів. Булінг у шкільному класі є деструктивним способом реалізації природної потреби підліткового співтовариства у формуванні внутрішньо-групової структури класу, заснованої на принципі домінування. Булінг актуальний для сучасних підлітків, оскільки різко звузився простір соціальної взаємодії підростаючого покоління.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectбулінгuk_UA
dc.subjectагресіяuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.titleПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ В ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf597,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.