Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАніщук, А. М.-
dc.date.accessioned2021-03-09T08:10:37Z-
dc.date.available2021-03-09T08:10:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1985-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в умовах університетської освіти. Виділено різні підходи до фахової підготовки майбутніх педагогів закладу дошкільної освіти, аспекти їх розвитку професійно-особистісних якостей. Здійснено аналіз державних документів, визначено мету, завдання та зміст професійної підготовки, подано перелік компетентностей випускника вищого навчального закладу. Охарактеризовано ключові поняття "професійна підготовка", "професійна компетентність", виділено компоненти професійної підготовки.Теоретично обґрунтовано основні принципи організації процесу професійної підготовки май- бутніх фахівців дошкільної освіти. Детально розкрито принцип інтегративнос- ті, який забезпечує якісну підготовку педагога і покладений в основу вдоскона- лення змісту освіти. Виділено етапи професійної підготовки фахівців дошкільної галузі, освітні технології, розкрито суть компетентнісного підходу, який гарантує високий рівень підготовки конкурентоспроможного фахівця.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці дошкільної освітиuk_UA
dc.titleПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf204,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.