Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1987
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Субботенко, І. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T08:14:24Z | - |
dc.date.available | 2021-03-09T08:14:24Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1987 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано роль та значення творів сакрального живопису в процесі розвитку художнього мислення майбутнього педагога. Вперше в науко- вих розвідках досліджуються значення творів сакрального живопису в розвитку художнього мислення майбутнього педагога. Закцентовано увагу на значенні естетичного переживання в розвитку духовного потенціалу учнів. Необхідність використання творів сакрального живопису в системі підготовки майбутніх педагогів постає надзвичайно гостро в умовах деформації культур- них цінностей та десакралізації мистецтва. Варто підкреслити, що неодмінною складовою розвитку художньо-творчого потенціалу майбутнього педагога є залучення останнього до впровадження творів сакрального живопису в освітньо-комунікативний простір. Останній є поліфункціональною реальністю, яка вимагає впровадження якісних методик викладання мистецтва, для всіх спеціальностей у вищих навчальних закладах України. Тому мистецтво необхідно вивчати незалежно від спеціальності та напрямку професійної діяльності. Проаналізовано ефективність упровадження творів сакрального живопису в освітньо-комунікативний простір, що у свою чергу дозволяє розглядати професійну підготовку майбутніх педагогів як синергію освіти, філософії, мистецтвознавства в площині сучасного арт-простору. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ | uk_UA |
dc.subject | духовний розвиток | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутніх педагогів | uk_UA |
dc.subject | сакральний живопис | uk_UA |
dc.title | ЗНАЧЕННЯ ТВОРІВ САКРАЛЬНОГО ЖИВОПИСУ В РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬОГО МИСЛЕННЯ ПЕДАГОГА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 203,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.