Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРостовська, І. О.-
dc.date.accessioned2021-10-19T06:55:41Z-
dc.date.available2021-10-19T06:55:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.udc378.147:785-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2155-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретичні основи формування виконавської надійності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової інструмен- тально-виконавської підготовки. Розглянуто ідеї творчо-продуктивної позиції виконавства в індивідуальному художньому акті; музикознавчі знання щодо специ- фіки сценічної інструментально-виконавської діяльності; положення загальної і мистецької психології щодо ролі особистісного ставлення суб’єкта до мети, змісту, способів здійснення та результатів власної діяльності. На основі здійсненого контент-аналізу феномен «виконавська надійність» роз- глядається автором як відносно стійке особистісне новоутворення, що вста- новлюється через засвоєння музично-теоретичних знань, оволодіння музично- виконавськими, інтерпретаційними вміннями та сценічно-артистичними навичками. Обґрунтовано передумови формування виконавської надійності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової інструментально-виконавської підготовки. Підкреслено необхідність цілеспрямованого педагогічного керування цим процесом, важливість якісної підготовки музичного матеріалу; вміння корегування студентом у разі необхідності власного психоемоційного стану; усвідомлення власних виконавських дій задля втілення художньої інтерпретації музичного твору. Зроблено висновок, що надання пріоритетності особисто значущим вищим смислоутворюючим мотивам, як-от прагнення людини до самореалізації та самовдосконалення, усвідомлення важливості значення такого особистісного новоутворення, як виконавська надійність, що є необхідною складовою профе- сійної компетентності майбутнього музиканта-педагога, сприятиме стимулю- ванню студента до розширення власних інструментально-виконавських можли- востей, до самовдосконалення особистісних вольових та професійних якостей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectвиконавська надійністьuk_UA
dc.subjectформування виконавської надійностіuk_UA
dc.subjectінструментально-виконавська майстерністьuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ НАДІЙНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf221,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.