Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2155
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ростовська, І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-19T06:55:41Z | - |
dc.date.available | 2021-10-19T06:55:41Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.udc | 378.147:785 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2155 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено теоретичні основи формування виконавської надійності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової інструмен- тально-виконавської підготовки. Розглянуто ідеї творчо-продуктивної позиції виконавства в індивідуальному художньому акті; музикознавчі знання щодо специ- фіки сценічної інструментально-виконавської діяльності; положення загальної і мистецької психології щодо ролі особистісного ставлення суб’єкта до мети, змісту, способів здійснення та результатів власної діяльності. На основі здійсненого контент-аналізу феномен «виконавська надійність» роз- глядається автором як відносно стійке особистісне новоутворення, що вста- новлюється через засвоєння музично-теоретичних знань, оволодіння музично- виконавськими, інтерпретаційними вміннями та сценічно-артистичними навичками. Обґрунтовано передумови формування виконавської надійності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової інструментально-виконавської підготовки. Підкреслено необхідність цілеспрямованого педагогічного керування цим процесом, важливість якісної підготовки музичного матеріалу; вміння корегування студентом у разі необхідності власного психоемоційного стану; усвідомлення власних виконавських дій задля втілення художньої інтерпретації музичного твору. Зроблено висновок, що надання пріоритетності особисто значущим вищим смислоутворюючим мотивам, як-от прагнення людини до самореалізації та самовдосконалення, усвідомлення важливості значення такого особистісного новоутворення, як виконавська надійність, що є необхідною складовою профе- сійної компетентності майбутнього музиканта-педагога, сприятиме стимулю- ванню студента до розширення власних інструментально-виконавських можли- востей, до самовдосконалення особистісних вольових та професійних якостей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ | uk_UA |
dc.subject | виконавська надійність | uk_UA |
dc.subject | формування виконавської надійності | uk_UA |
dc.subject | інструментально-виконавська майстерність | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ НАДІЙНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 221,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.