Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоу, Імей-
dc.contributor.authorСтепанова, Л. П.-
dc.date.accessioned2021-10-19T07:06:27Z-
dc.date.available2021-10-19T07:06:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.udc373.3.091.33:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2160-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано погляди науковців на освіту як вирішальний засіб подолання цивілізаційних кризових явищ. Автором проведено систематизацію та узагальнення наукових досліджень щодо інтеграції змісту освіти, а також висвітлено власний досвід особистісно-креативного розвитку молодших школя- рів у процесі навчання музики на мотиваційно-адаптаційному етапі дослідження у контексті інтегративного підходу. Креативність розглядається як один з найпотужніших факторів розвитку особистості. Розвиток креативності молодших школярів у процесі навчання музики варто характеризувати як скла- дову їхнього особистісного розвитку. Актуалізовано значення музичного мистецтва у загальному психічному, фізіоло- гічному, інтелектуальному розвитку дітей. Особистісно-креативний розвиток молодших школярів у процесі навчання музики розглянуто як вагому складову мистецької освіти і становлення громадянина, здатного до майбутньої творчої діяльності. Актуалізовано роль інтеграції предметів художньо-естетичного циклу в особистісно-креативному розвитку молодших школярів, що сприяє фор- муванню художньо-образного, асоціативного, креативного мислення. Підкресле- но значення мотиваційно-адаптаційного етапу у ході особистісно-креативного розвитку молодших школярів. Доведено ефективність упровадження на мотиваційно-адаптаційному етапі особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики ігрового методу (дидактичні та сюжетно-рольові ігри, ігри-фантазу- вання, ігри-імпровізації, ігри-драматизації, інтелектуальні та народні рухливі ігри), методів візуалізації та вербалізації емоційних відгуків на твори мистецтва, методів театралізації, творчих завдань. Продемонстровано застосування означених методів у експериментальній роботі та наведено приклади викорис- таних художніх творів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectмистецька освітаuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectхудожня творчістьuk_UA
dc.titleМОТИВАЦІЙНО-АДАПТАЦІЙНИЙ ЕТАП ОСОБИСТІСНО-КРЕАТИВНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МУЗИКИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf222,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.