Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2166
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прищепа, О. П. | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-19T07:16:31Z | - |
dc.date.available | 2021-10-19T07:16:31Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.udc | 373.3.091.313:78 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2166 | - |
dc.description.abstract | У статті наголошено, що інтеграція є найперспективнішим напрямом розвитку Нової української школи. Підкреслено, що інтегративний підхід у музично-освітній діяльності вчителя початкової школи реалізується шляхом взаємопроникнення елементів музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів. За мету дослідження визначено опис різноманітних варіантів інтеграції музичного мистецтва у змістову частину гуманітарних навчальних дисциплін початкової школи. Методологічною основою дослідження є положення міждисциплінарного й інтегративного наукового підходів. Теоретичні методи аналізу й узагальнення педагогічних, методичних і дисертаційних праць та інтернет-ресурсів застосо- вані з метою аналізу джерельної бази дослідження. Розглянуто особливості, переваги, цілі та кінцеві результати застосування інтегрованих завдань та проведення інтегрованих уроків у початкових класах. Зазначено, що впрова- дження інтегрованих уроків значною мірою сприяє поглибленому усвідомленню школярами навчального матеріалу, формуванню навички застосовувати знання з галузі мистецтва в інших галузях, стимулює необхідність аналізувати та порівнювати різноманітні процеси й явища, сприяє розвитку творчих здібностей учнів. Запропоновано тематичну міжпредметну інтеграцію музичного мистецт- ва в освітні галузі «Українська мова та література», «Я досліджую світ». Доведено, що запропонована модель міжпредметної інтеграції музичного мис- тецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи підвищує ефектив- ність формування в учнів молодшого шкільного віку мовних, музичних, екологічних знань, умінь та навичок. Зазначено, що застосування інтеграції музичного мистецтва у змістову частину гуманітарних навчальних дисциплін початкової школи сприяє як необхідності звернення учнями до музичного мистецтва, так і загальному естетичному вихованню молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | музичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | інтегроване завдання | uk_UA |
dc.title | ІНТЕГРАЦІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ЗМІСТ ГУМАНІТАРНИХ ПРЕДМЕТІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 214,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.