Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2264
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Йотка, Я. М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-30T12:17:11Z | - |
dc.date.available | 2021-11-30T12:17:11Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.udc | 378.091.212:005.963]:784 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2264 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано суть поняття «вокально-педагогічна діяльність» як вид професійної діяльності, спрямований на формування знань, умінь та навичок, вокальної культури та майстерності, ціннісного ставлення до вокальної діяль- ності. Охарактеризовано зміст поняття «вокальна підготовка» як цілісної системи та процесу педагогічної взаємодії, що базується на засвоєнні теорії та практики вокальної підготовки. Розглянуто процес підготовки до вокально-педагогічної діяльності як комплексну взаємодію методологічної організації процесу навчання та оволодіння навичками, що необхідні для подальшої професійної діяльності. Висвітлено значущість таких ознак педагога, як самовизначення та самовдосконалення, що набувають свого значення за наявності мотивації, яка є обов’язковою умовою професійного зростання. На основі аналізу джерельної бази виділено риси вокально-педагогічної діяльності, що визначаються багатокомпонентністю структури, педагогічною спрямова- ністю, самовдосконаленням та поєднанням інтелектуального та емоційного. Взаємодія функціональних та структурних компонентів, як свідчення готов- ності до вокально-педагогічної діяльності, розкривається за рахунок різнома- нітності стосунків та особливості спілкування, художньо-творчих можливос- тей, самореалізації особистості та системи ціннісних орієнтирів. У ході роботи із теоретичним матеріалом було виокремлено низку завдань вокальної підготовки, що полягають у здійсненні естетичного виховання та любові до вокального мистецтва, розумінні особливостей вокального процесу, розвитку оцінки та критеріїв співу, вокального слуху, вокально-технічних та артистичних навичок. Висвітлено поняття «вокально-педагогічна майстерність» як складова вокаль- но-педагогічної діяльності, що передбачає здобуття знань, умінь, навичок та фахових компетентностей, необхідних для відтворення художнього образу і здійснення фахової регуляції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ | uk_UA |
dc.subject | вокальна підготовка | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | вокально-педагогічна майстерність | uk_UA |
dc.title | СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ ВОКАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 208,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.