Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолуб, Н. М.-
dc.contributor.authorЦінько, С. В.-
dc.contributor.authorГолуб, А. В.-
dc.date.accessioned2022-06-02T06:22:48Z-
dc.date.available2022-06-02T06:22:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2371-
dc.description.abstractУ науковій розвідці розкрито актуальну проблему трансформації жанру музичної рецензії, починаючи з 90-х років ХХ ст. до сучасності. У результаті вивчення лінгвістичної літератури виявлено, що цей процес пов’язаний із розвитком музичної індустрії, появою нових музичних альбомів, розширенням молодіжної аудиторії, яка потребує професійного аналізу музичних напрямів. З’ясовано, що на сучасному етапі поглиблюється інтерес до дискурсу як процесу комунікації в Інтернет-мережі. При цьому молодь потребує фахового підходу до розгляду музичних новинок, легких для сприйняття, доступних за змістом та формою музичних рецензій. Проаналізовано різні підходи до дефініції терміна «музична рецензія», схарактери- зовано цей жанр лінгвістичного тексту, визначено критерії класифікації, порушено актуальну проблему вдосконалення змісту музичних рецензій як жанру тексту. Здійснено аналіз жанрових ознак, визначено основні особливості сучасних музичних рецензій у засобах масової інформації (зменшення аналітичної складової, поглиб- лення інформаційного компонента, спрямованість на зацікавлену аудиторію, мультимедійність як позитивний крок на шляху трансформації жанру). Автори статті також наголошують на підготовці компетентного, всебічно розвиненого мовця, носія української культури, здатного сприймати культуру інших народів та вступати з ними в комунікацію. У зв’язку з цим зроблено акцент на формуванні загальнокультурної грамотності як одного зі шляхів вироблення в школярів мистецьких смаків, критичного мислення, оцінного ставлення до творів мистецтва. У статті розкрито методику роботи над відгуком про твір мистецтва на уроках української мови в 11-му класі. Також показано відмінності між музичною рецензією та відгуком про твір мистецтва як жанрами робіт із розвитку мовлення, розкрито специфіку відгуку про музичний твір, визначено його струк- туру, запропоновано систему емоційних характеристик на допомогу учням. Лінгводидакти акцентують увагу на виробленні критичного мислення в учнів старшої школи та інноваційних підходах, які доцільно застосовувати в роботі над відгуком про твір мистецтва.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectмузична рецензія як жанр творуuk_UA
dc.subjectмузичний альбомuk_UA
dc.subjectжанри музичних рецензійuk_UA
dc.titleМУЗИЧНА РЕЦЕНЗІЯ ЯК ЖАНР ТЕКСТУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dcterms.publisherВидавництво НДУ
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf272,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.