Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2581
Title: | ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРЕВАГИ |
Authors: | Коваленко, С. О. Гавій, В. М. Приплавко, С. О. Лобань, Л. О. |
Keywords: | інформаційні процеси інформаційні ресурси педагогічна система |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | НДУ ім. М. Гоголя |
Abstract: | виробництво, а виробництво інформації та знань. Придбання нових знань і нави- чок, практично корисних і застосовуваних у роботі в епоху інформаційного суспільства значно розширює можливості самореалізації і сприяє кар’єрному росту. Особливо важливу роль інформаційні ресурси відіграють в умовах організації дистанційних форм навчання. За таких умов ведеться постійний пошук більш досконалих форм організації навчального процесу. Реалізувати технології дистанційного навчання можливо шляхом розробки моделі викорис- тання віртуально-навчальних середовищ та платформ дистаційного навчання: Zoom, Microsoft Teams, Webex, Google Classroom, ClassDojo, Padlet тощо. Завдяки цьому студентам стали доступні нетрадиційні джерела інформації, підвищилась ефективність самостійної роботи. Вони здобули можливість навчатися у зручний для них час, у звичному оточенні та у відносно автономному темпі. У студентів з’явилися можливості для творчого самовираження, знаходження та закріплення різних професійних навичок. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2581 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.