Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюба, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-11-18T07:21:31Z-
dc.date.available2022-11-18T07:21:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДзюба Н. В. Соціальний маркетинг як підхід ефективної стратегії формування здорового способу життя молоді (теоретичний аспект) / Н. В. Дзюба // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : наук. журн. / МОН України, Ніжинський держ. ун-т імені Миколи Гоголя. – Ніжин, 2022. – № 1. – С.14–22.-
dc.identifier.udc364.044.26-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2591-
dc.description.abstractФормування здорового способу життя молоді – одна з основних орієнтацій молодіжної політики України. Стратегія формування орієнтацій населення на здоровий спосіб життя є важливим аспектом соціальної профілактики. Запро- вадження соціального маркетингу як підходу до формування та реалізації стратегії соціальної профілактики суттєво підвищує ефективність профілак- тичних заходів. Соціальний маркетинг робить акцент на соціальному контексті прийняття рішень та використанні теоретичних надбань аналізу механізмів взаємодії в суспільному просторі. Існуючі теоретичні підходи до пояснення поведінки людей є основою для розробки стратегій, орієнтованих на формування здорового способу життя. Такі стратегії базуються на теоріях, що пояснюють зміну поведінки людей таких, як теорії обдуманої дії, планованої поведінки, теорію соціального навчання та інші. Використання соціального маркетингу передбачає аналіз соціального середови- ща та орієнтацій споживачів, аналіз аудиторії та стратегії сегментації ауди- торії, використання теоретичних концептів, що описують поведінкові рішення та зміни поведінкових моделей, використання різних форм дослідження ефек- тивності програм і їх попереднього тестування, аналіз каналів для розробки систем розподілу і рекламних кампаній. Соціальний маркетинг використовує такі комерційні маркетингові методи, як аналіз цільової аудиторії, визначення цілей бажаних змін поведінки, адаптація повідомлень та адаптація стратегій, таких як брендинг, для сприяння прийняттю та підтримці безпечної поведінки у сфері здоров’я. Серед основних базових принципів соціального маркетингу можна виділити усвідомлення того, що повідомлення про поведінку, безпечну для здоров’я, мають бути різні на різних етапах планування та реалізації програм, які орієнтовані на формування здорового способу життя. Соціальний маркетинг використовується для розробки та впровадження програм, що сприяють зміні поведінки на соціально корисну, особливо в сфері громадського здоров’я.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectсоціальний маркетингuk_UA
dc.subjectсоціальна профілактикаuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ПІДХІД ЕФЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МОЛОДІ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf220,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.