Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2632
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатасова, Ю. Р.-
dc.date.accessioned2022-12-12T13:35:16Z-
dc.date.available2022-12-12T13:35:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМатасова Ю. Р. «But Fire thought she'd really rather be Water instead»: Торі Еймос та її практика природного оповідання / Ю. Р. Матасова // Література та культура Полісся : зб. наук. праць / відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський держ. ун-т імені Миколи Гоголя. – Ніжин, 2022. – Вип. 106. – С. 76–87. (Серія «Філологічні науки» ; № 20)-
dc.identifier.udc821.111–1:784:305](73) "19/20"-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2632-
dc.description.abstractУ студії в контексті нерозривної органічної співдієвості / співдіяльності рівнів музично-лірично-перформативної мови Торі Еймос пильно розгляда-ється специфіка оповідної практики американської авторки-виконавиці кінця ХХ – початку ХХІ століття, і зокрема її лірична складова. Цю практику пропонована розвідка інтерпретує як концептуально (та поетикально) природну й таку, що містить в якості дієвого (політичного) інструменту природну інтроспекцію. Остання у доробку Еймос, як виявляє аналітика лірики, розгортається у площині від спонтанно-інтуїтивного до виважено-рішучого жесту, а також від самоспоглядання до шанобливого (с)прийнят-тя світу. Подібне неієрархічне коливання підважує глибоко вкорінене у за-хідній традиції уявлення про, в кращому разі, (спів)існування суб'єкта та так званого навколишнього середовища, й актуалізує натомість роботу із природним за межами бінарних позначень на кшталт «внутрішнє-зовнішнє». Субверсивність такої роботи гарантована, як намагається продемонстру-вати ця розвідка, її специфічними інструментальними та топологічними характеристиками. Зокрема, поетикально убезпечена екологічна праця (йдеться про критичну важливість практики дослухання та вибудовуван-ня стосунків), яка всуціль означує творчий факт музикантки, воднораз наснажує її звернення до природного як до топосу, у висліді чого Еймос розкриває емансипаторний потенціал природної інтроспекції. Остання, будучи розглянута у студії з посиланням на міркування Елізабет Ґрос щодо найпотаємнішої та найтіснішої інтеракції матеріальності та ідеальності, втілює природну логіку триваючого й продовжуваного ста-новлення, що емансипує. Практика ж оповідання, у варіанті розповідачки / співачки історій Торі Еймос, утверджується в її якості природної практи-ки продовження / відтворення життя.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectамериканська поезіяuk_UA
dc.subjectамериканська популярна музикаuk_UA
dc.subjectфемінізмuk_UA
dc.title«But Fire thought she'd really rather be Water instead»: Торі Еймос та її практика природного оповіданняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Література та культура Полісся. Випуск 106 (2022 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf755,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.