Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПилипенко, Альона Леонідівна-
dc.date.accessioned2022-12-14T13:24:29Z-
dc.date.available2022-12-14T13:24:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2655-
dc.descriptionThe research work is performed on theoretical and practical levels. The theoretical basis of the research rests on such issues as the content and structure of leading concepts, characteristics of responsibility as a psychological and pedagogical problem and the dynamics of the development of preschoolers’ sense of responsibility. The approaches to the development of six-seven-year-olds’ responsibility are clarified. The empirical part of the research work investigates the criteria, indicators and components of responsibility. Besides, the level of its formation is diagnosed for older pre-school children. The research offers a complex analysis of upbringing in the institution of preschool education and family and its influence on the development of responsibility of the children aged 6-7. Specific attention is paid to the pedagogical conditions and methods of the formation of six-seven-year-olds’ responsibility at pre-school institutions and in familyuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних понять, схарактеризовано відповідальність як психолого-педагогічну проблему, проаналізовано динаміку розвитку почуття відповідальності в дошкільному дитинстві, з’ясовано підходи до розвитку відповідальності у дітей шостого-сьомого років життя у діючих програмах. На емпіричному рівні визначено критерії, показники, компоненти та діагностовано рівні сформованості відповідальності у дітей старшого дошкільного віку; встановлено вплив виховання у закладі дошкільної освіти та сім'ї на розвиток відповідальності у дітей 6-7 років; визначено та обґрунтовано педагогічні умови та методи формування у дітей шостого-сьомого років життя відповідальності в ЗДО та сім'ї, доведено їх ефективністьuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпочуття відповідальностіuk_UA
dc.subjectвідповідальне ставленняuk_UA
dc.titleФормування у дітей шостого-сьомого років життя відповідальності в дошкільному закладі та сім'їuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пилипенко_магістерська_2020.pdf509,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.