Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумська, Л. Ю.-
dc.date.accessioned2022-12-20T06:49:40Z-
dc.date.available2022-12-20T06:49:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2667-
dc.description.abstractУ статті досліджуються технології розвитку soft skills в системі фахової бакалаврської підготовки хорових диригентів, які являються важливим чинником забезпечення майбутньої успішної професійної діяльності. Здійснено трактуван- ня сутності категорії «soft skills» та досліджено головні характерні ознаки soft skills. Зʼясовано, що наявні три категорії soft skills: когнітивні (критичне мислення, новаторське мислення, навички вирішення проблем, таймменеджмент тощо), соціально-комунікативні (комунікативні навички, етика спілкування, навички групової роботи, міжособистісні навички, трудова етика тощо), атрибути особистості і складові емоційного інтелекту (емоційний інтелект, гнучкість, оптимізм, креативність, чесність, мотивація, емпатія тощо). Проведено аналіз Стандарту вищої освіти зі спеціальності 025 «Музичне мистецтво» для першого (бакалаврського рівня) вищої освіти, що визначає весь спектр спеціаль- них фахових компетентностей та результатів навчання майбутніх хорових диригентів. Проведено аналіз процесу формування та розвитку soft skills у майбутніх хорових диригентів через аналіз освітнього стандарту їх спеціаль- ності. Проведено загальний огляд навчальних компонентів для профілізації «Диригентсько-хорове мистецтво» з позиції забезпечення формування та розвитку soft skills. Здійснено аналіз навчальних дисциплін профілізації «Дири- гентсько-хорове мистецтво», які скеровані на формування та розвиток дифе- ренційованих soft skills у майбутніх хорових диригентів. Проаналізовано дисцип- ліну «Фахова музично-виконавська підготовка» в ракурсі її можливостей безпо- середньо формувати soft skills майбутнього хорового диригента, яка сприяє формуванню комунікативних компетенцій. Визначено, що найбільш значущими в формуванні комунікативних компетенцій виступають особистісні показники в декількох планах: творчо-виконавському, соціально-психологічному, комунікатив- ному, індивідуально-особистісному, морально-політичному. Зʼясовано, що кому- нікативна культура хорових диригентів в ході вивчення навчальної дисципліни «Фахова музично-виконавська підготовка» як інтегративне особистісне утворення виокремлює наступні показники: за диригентсько-виконавським кри- терієм, за емоційно-ціннісним критерієм, за когнітивним критерієм, за поведін- ковим критерієм. Визначено, що після завершення бакалаврської підготовки майбутні хорові диригенти на засадах компетентнісного підходу повинні розви- нути soft skills.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectsoft skillsuk_UA
dc.subjectхорове диригуванняuk_UA
dc.subjectхоровий диригентuk_UA
dc.titleТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ SOFT SKILLS В СИСТЕМІ ФАХОВОЇ БАКАЛАВРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ХОРОВИХ ДИРИГЕНТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf268,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.