Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2671
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевчук, М. О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-20T06:56:28Z | - |
dc.date.available | 2022-12-20T06:56:28Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2671 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання формування інформаційно-комунікаційної компетентності молодших школярів на уроках інформатики в початковій школі засобами проєктної діяльності. Автор наголошує, що призначення закладів освіти у наш час (і початкової школи у тому числі) полягає у формуванні в здобу- вачів освіти компетентностей, які сьогодні виступають запорукою успішного професійного та особистісного життя людини. Також в умовах стрімкого розвитку комп’ютерної техніки та інформаційних технологій, пріоритетом розвитку освіти визначається впровадження в освіті сучасних інформаційно- комунікаційних технологій, що забезпечують удосконалення освітнього процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві. А найефективнішим засобом вирішення поставлених завдань виступають проєкти як діяльність з розв’язання різноманітних проблем. Проєкти мають певні особливості і значно підвищують мотивацію школярів до навчання, оскільки утворюють розумний баланс між академічними знаннями і прагматичними вміннями. Застосування проєктної діяльності в освітньому процесі дає змогу комплексно вирішувати завдання навчання, виховання та розвитку школи. Виконання проєктів молодшими школя- рами сприяє формуванню особистість, яка краще адаптується до змінних умов та обставин, орієнтується у різноманітних ситуаціях, успішно інтегрується в суспільство, визначає і втілює свою життєву стратегію, здатна до самоорга- нізації, самореалізації, розкриття творчого потенціалу. Важливу роль у розв’язанні проєктних проблем грають інформаційні технології, знайомство і засвоєння яких відбувається на уроках інформатики в початковій школі. Застосу- вання інформаційно-комунікаційних технологій у проєктній діяльності дає змогу оволодівати новими способами роботи з альтернативними джерелами знань, встановлювати нові контакти для розширення сфери спілкування. Позитивні емоції, які учні отримують у проєктній діяльності з використанням інформаційно- комунікаційних технологій зміцнюють в них впевненість у собі, сприяють розвитку їх пізнавальної активності, підвищенню мотивації до вивчення шкільних предметів. У такому разі виконання проєктів з використанням інформаційно- комунікаційних технологій має бути невід’ємним структурним елементом освітнього процесу початкової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційна компетентність | uk_UA |
dc.subject | проєкт | uk_UA |
dc.title | ПРОЕКТИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНФОМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 225,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.